21 GUNS


2009年7月19日星期日

正在播放的是。。。。




OCEAN DEEP




love
你看不到我是孤独的吗
can't you see i'm alone
你能不能给我这傻瓜一次机会
can't you give this fool a chance
我只要一点的爱
a little love is all i ask
就像在黑夜里隐藏的一丝温柔
a little kindness in the night
请不要把我一个人丢下
please don't leave me behind
也不要给我说爱情是盲目的
no don't tell me love is blind
我只需要一点点的爱
a little love is all i ask and that is all



love
我已经寻找了好久
i've been searching so long
我已经走过千山万水
i've been searching high and low
只求一点点的爱
a little love is all i ask
当你离开的时候我还是有点伤心
a little sadness when you're gone
或许你只是需要一个朋友
maybe you need a friend
但是不要让我们再假装什么
only please don't let's pretend
我只求你给我一点点的爱
a little love is all i ask and that is all


我想张开我的翅膀
i wanna spread my wings
但是我还是不能飞翔
but i just can't fly
我羡慕带着那珍珠项链的漂亮女孩
as string of pearl and pretty girl
航行在那深邃的海洋
go sailing by


海洋是深邃的
ocean deep
对我来说是那么形容
so hard for me to say it
我是如此难以说明我的感觉
i'm so afraid to show my feelings
你是我唯一所爱
you're the only one i love
我已经航行了万水千山
i have sailed a million ceilings
却仍然不能解开他
just can't reveal it
孤独的房间
solitary room
也许 也许
maybe maybe
我从前也找到过我的真爱
wil i ever find a lover
或许她已找到
may be she found
也许他已经找到了其他的真爱
may be she has found another
另一个人
another


我的眼泪陪我过夜
and as i cry myself to sleepy
我知道要把这爱深藏心底
know this is love of mine i'll keep
像深邃的海洋
ocean deep



love
听到我在呼唤你吗?
can't you hear when i call
听到我对你说的话语吗?
can't yu hear a word i say
我只要一点点的爱
a little love is all ask
当我们相见的时候会有一点点温存
a little feeling when we touch
为什么我现在还是孤独一个人
why an i still alone
我的一颗心已经是漂泊不定的了
i've got a heart without a home
但我只需一点点的爱
a little love is all i ask and that is all




第一次听到的时候,就被它的旋律给吸引了
淡淡的忧伤,轻轻的感动

有时候想听到好听的歌还真的需要缘分

回家的时候就马上找了这首歌(上课的时候听到的)
它的歌辞充满着对爱的渴望
有时候
对爱的感觉强烈
有时候
却奢望拥有简单的味道

深邃的海洋
或许隐藏着大家对所有事的感情
会呐喊,失恋到海边走走

深邃的海洋
看见的或许是真正的自己
对它也比较信任
它也沉睡了那么久的光年
它看惯了周遭发生的事
它也许也听了许多的哭泣,愉悦的事

深邃的海洋
有那么多的秘密

一起感觉深邃的海洋

1 条评论:

-----------|-----------
\\ \__/ //\\ \__/ //
l__o_o__ll__^__^__l
l__GAS__ll__GAS__l
l_______ll________l
l_______ll________l


☠煤气重地-要留言就留☠
☠别待太久哦-小心爆炸☠

嘻嘻----煤气留<3